This is me

Hej på er, eftersom detta är mitt första inlägg på bloggen tänkte jag presentera mig lite :)


Jag heter alltså Fanny Steenari och är 18 år. Jag går sista året på frisörgymnasiet men min stora dröm är att jobba på en tidning och skriva om min stora passion, mode. När jag inte är i skolan tycker jag om att umgås med mina underbara vänner, ha laptopen i knät, shoppa, fotografera och jag lyssnar nästan alltid på musik. Det bästa jag vet är att läsa tidningar, gå runt på loppisar och serien Gossip girl. Om någon skulle vilja bjuda mig på mat så är jag inte så värst kräsen men får jag välja äter jag gärna Thai med en Ben Jerry glass till efterrätt. Jag beundrar personer som vågar vara sig själva i ett land där inte många vågar vara annorlunda.


Det var nog allt för nu men skulle du vilja veta något mer om mig får du gärna fråga. Eller jo en sak till, i min blogg kommer du att få läsa om mitt liv, se mina outfits och bilder och såklart blir det en hel del mode och hår. Jag hoppas att du gillar det jag skriver och följer min blogg.


Xoxo Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0