29/8







Kavaj HM Trend, playsuit Topshop, skor Vagabond och väska Rules by Mary
Även om solen skiner ute så blåser det som bara den och det känns riktigt höstigt i luften
men jag tycker faktiskt inte att det känns så jobbigt. Jag längtar lite efter att få använda
höstkappan och den fina sammetsklänningen som väntar i garderoben.
Tycker ni att det känns jobbigt att det snart är höst?
Jo jag var ju inne en sväng i stan och lånade hem 5 par glasögon att prova. Jag tänkte fota
dem så kanske ni hjälpa mig att välja? :) Imorgon tror jag att det blir.
Ha det så bra idag!

Update: Ojdå, bilderna blev lite stora, hoppas att det inte gör så mycket!


Kommentarer
Postat av: jen

vilken söt outfit!

2009-08-30 @ 11:26:42
URL: http://jenniely.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0