Dan före dan före dopparedan!

Nu är det snart julafton och idag är det nästan plusgrader, är inte
det typiskt? Igår hade jag julmys hemma hos mig med Sara och
Sophie. Vi bytte julklappar, bakade pepparkakor och lyssnade på
julmusik på Spotify. Mer julstämmning än så är svårt att få!



S & S (bild från nyårsafton förra året) Jag gillar denna bilden, den känns så festlig
och mysig.



Pappret köpte jag på Harrods. Stackars Sara, jag ville inte att hon skulle öppna
paketet och förstöra pappret.



Vackra tidningar, Twilightsaker och nyckelringar och pennor från Marc Jacobs
fick de av mig.



Jag fick påfyllning till min stora låda som heter "fina och bra saker som jag ska
ha i min fina lägenhet när jag flyttar hemifrån"



Och ett par super söta skor ifrån Din sko. Tack så jätte mycket ♥






Kommentarer
Postat av: Ben Jerry

elle uk och vanity fair tillagda i iphones påminnelselista

2009-12-22 @ 22:54:21
Postat av: Mikaela

Hittade precis din blogg och gud vilken fin header du har. Den var vacker och annorlunda men superfin.

2009-12-29 @ 18:42:17
URL: http://mlkaelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0