Good morning


Denna bh från HM Sonia Rykiel fick jag hem igår och jag älskar den. Tänk er att den
kikar fram under en skjorta, super snyggt! Det blir nog en outfit för helgen.

Hej på er, har ni det bra i snön? Det har jag iaf och snart, snart är det ju jullov.
Kan det bli bättre? Ikväll öppnar en ny biostad här där jag bor så all bio
kostar bara 50kr, det borde det göra jämt! Så vi ska äntligen se New moon,
en aning efter alla andra jag vet men nu är det dags iaf. Det har varit jätte dåligt
med dagens outfit här i bloggen men det har varit jätte mycket denna veckan, jag ska
skärpa mig, jag lovar! Nu ska jag iväg till min praktiksalong,
ha en jätte bra dag så hörs vi imon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0