28 nov 09

Hej på er, hoppas att ni har en bra helg :) Jag försöker förgäves få upp det
redigerings programmet jag brukar använda men det vägrar att sammarbeta
med mig så ni får helt enkelt se bilder från de senaste dagarna imorgon :)
Igår var nämligen Sara och jag discjockeys på denna tjejens disco, hon
är i full gång med att samla in pengar till sitt projektarbete. Och idag har
jag varit på julmarknad och senare ikväll ska jag fortsätta sy på klänningen.
Jag tycker ju att det är himla kul att se hur andra har det hemma i sina rum
så jag tänkte visa er lite hur det ser ut i mitt :)



Jag är väldigt svag för fina bilder som denna som jag hittade på Hemmakväll
för en tia.




Kommentarer
Postat av: cary

sv. jepp, den ligger på 24-25 mount street, nära grosvenor sq. säg till om du vill ha mer detaljerad vägbeskrivning från närmsta tube eller så [=

2009-11-28 @ 23:42:27
URL: http://caryw.blogg.se/
Postat av: cary

nej förlåt nu sa jag fel, det är marc jacobs som ligger där, marc by marc är 56 South Audley Street. men det är typ runt hörnet. haha

2009-11-28 @ 23:44:19
URL: http://caryw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0