Monday Monday, can't trust that day, Monday Monday, sometimes it just turns out that way


Jag har ju glömt att visa er min nya fina väska från Friis o company, Chique.se

Hej, hur är det med er? Idag har skolan börjat igen och ja det känns väl okej men för mig
hade lovet gärna fått vara en vecka till! I skolan förbereder vi för full för modevisningen
"genom tiderna" som vi ska ha på gymnasiemässan på onsdag, förhoppningsvis blir det
mycket bilder därifrån för det kommer att bli super tror jag :) Nu måste jag verkligen
ta tag i en historia Power point, kul va? ;) Ha det så bra så länge

Ps, ikväll sitter jag bänkad i soffan för kl 20 börjar Ullared på kanal 5 och kl 21.30
Fashion på SVT 1!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej Fanny!



Kanonfin väska. Hoppas du har det bra. Sitter med din lillasyster och äter chips och dricker coca-cola.



Trevlig helg!

Grannfrun Pernilla

2009-11-14 @ 15:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0