Seven days



Så var det måndag igen och idag är det prick 2 veckor tills
Mette och jag drar iväg till London och därifrån ska jag för-
hoppningsvis blogga varje dag. Såhär ser denna veckan ut:

Tisdag - Näst sista gången av sykursen och det är riktigt mycket
kvar av klänningen men blir det inte inte klar får jag helt enklet
fortsätta hemma. I julklapp ska jag nämligen önska mig en ny
symaskin :)

Onsdag - Färga håret i skolan, äntligen! Agnes färg, vad tror
ni om det? Just nu har jag ungefär 5 olika fäger i håret och
jag ska gå frisörprogrammet, jag skäms! På kvällen blir det
senaste avsnittet av Gossip girl med Mette.

Lördag - Förhoppningsvis jobba så att jag har råd med
mellandagsrea sen ;)

Söndag - Jubileumsgala! Då ska jag äntligen få använda
mina fina Chanel lookis från Topshop.


Kommentarer
Postat av: Clara

Vilken söt header du har! Men du vet väl att du kan ta bort rubriken "oh fancy" längst upp om du bara vill ha headern som rubrik..? :)

2009-11-23 @ 23:33:12
URL: http://collman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0