Köpenhamn

Hej, nu är i hemma igen från Köpenhamn och riktigt händelserikt blev det. Väl i Köpenhamn
började vi gå längs med Ströget, vi gick in i den största och finaste HM butik jag någonsin har
varit inne i. 4 våningar och överallt pryddes väggarna av fantstiskt fina Burfitt teckningar,
rena himmelriket för mig alltså som älskar både HM och Burfitts bilder. Sedan svängde vi upp
på en sidogata för att gå in till Monki och när vi kom ut därifrån så fortsatte vi gå upp längs
den gatan vilket var ett stort misstag eftersom att alla roliga affärer var längs den gatan
vi skulle ha fortsatt att gå på. När vi sedan hoppar av tåget i Lund inser Mette att hennes
mobil ligger kvar i tåget men vi får tag i en dam som ska skicka den hem till mig. När
vi igår skulle ta bussen på väg hem igen upptäcker jag att min mobil ligger kvar på
bussen. Men en annan dam har hittat den så hon ska också skicka den hem till mig. Så jag
väntar alltså på att två mobiler ska dimpa ner i min brevlåda, så kan det gå ;)
Vi spärrade dem för säkerhetsskull, man vet ju inte om de skulle få för sig att ringa för
att bli spådda av tarotkort eller ringa till någon pojkvän i USA. Och sådär värst mycket bilder
blev det inte, ingen utav oss var på något fotohumör och bilderna jag tog på Burfittbilderna på
HM tog jag med mobilen och den är ju inte med mig just nu.






Bilderna är härifrån. Nu förstår ni vad jag menar, hur galet snyggt är det inte?




En tröja från HM Trend och två armband från Acessorize fick iaf följa med mig hem.





Kommentarer
Postat av: annie

åh, älska köpenhamn

2009-10-30 @ 12:43:31
URL: http://fashionsquare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0