I salongen på skolan

Hej, idag gjorde vi frisyrer från förr i världen på kursen Kultur och stil historia och jag har
ju faktiskt inte visat er något från skolan än så det gör jag nu :) För övrigt händer det inte
så värst mycket men jag, Mette och min lillasyster har bestämmt oss för att åka på en
dags tur till Köpenhamn och det ska bli jätte kul! Jag har varit i Danmark många gånger
men faktiskt aldrig i Köpenhamn centrum. Är det kanske någon som har något tips på
något kul som man kan göra där?



Denna gjorde jag...


efter denna bilden som da Vinci har ritat.


Denna coola barockfrisyren gjorde Josefin i min klass.


Kommentarer
Postat av: Asta Kvast

ett besök på magasin du nord skulle nog passa damerna:

http://www.magasin.dk/

2009-10-06 @ 01:19:10
Postat av: Anonym

gud va coolt , kan knappt göra en vanlig fläta :P

2009-10-10 @ 01:58:46
URL: http://weknockudowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0