Roliga, smarta, nödvändiga och andra onödiga länkar

Hej på er, ibland har man ju bara tråkigt som när man väntar eller så
och då vill man ju ha något att göra så därför tänkte jag dela med mig
av några av mina bästa länkar. Enjoy!

Picnik - Den (enligt mig då) bästa sidan för att redigera foton på internet.
Gratis om man inte vill bli Premium medlem men det behövs inte, sidan
är fantastiskt bra ändå!

Gossip girl insider - Om du som jag älskar Gossip girl och vill hänga med
allt skvaller då detta the place to be!

Surfthechannel - Här kan man titta på alla (nästan) filmer och tv serier
gratis! Man måste klicka runt ett par gånger innan man kommer fram
till själva serien men det är det värt.

Digilistan - Om vill man vill veta vilka de populäraste låtarna ju nu är
så ska man kolla in Digilistan. Man kan också lyssna på alla låtarna
direkt.

Myparentsjoinedfacebook - Tack och lov så håller inte pappa på såhär
och mamma vet inte ens hur man loggar in, puh!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack! Kände att det var dags, haha (: Har varken tid eller lust att blogga, tyvärr.

Men ibland poppar det upp en bild eller två, bättre än inget iaf. Kram!

2009-10-08 @ 11:52:58
URL: http://paulinasphoto.blogg.se/
Postat av: Hanna

det går hur bra som helst :) :)

2009-10-08 @ 17:47:32
URL: http://hannasofieakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0