Vi ska sy och vi ska klippa, vi ska göra ska vi tippa för den stora gala kvällen



Idag ska jag börja en sykurs! Det ska bli jättekul och jag ska försöka mig på att sy min egna
balklänning, som klänningen på bilden fast i röd eller aprikosfärgad chiffong. Jag ska börja att sy den
utan några dekorationer men några dekorationer blir det nog sen, jag har bara inte bestämmt
mig för vilken än. Kanske en axel som jag har ritat på bilden eller sån "blommor" som det är
på denna klänningen. Klänningen på bilden är ifrån Marchesa, kolla in deras hemsida HÄR.
Om man ändå hade råd men någon av deras klänningar, de är helt underbara!
Eller så blir det någon av dessa modellerna som jag också tycker är underbart fina:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0