A purple dream



Det är lördag och tydligen städdag här hemma men nu har jag tagit en paus och
plågat mig själv lite genom att surfa in på Net a porter. Minns ni hur galet snygg
Anne Hataway var i sin Marc Jacobs klänning på Met galan i våras? Nu finns
klänningen att köpa på Net a porter för den som har en sisodär 18000kr över.
Jaja, drömma kan man ju alltid. Vill du också drömma lite så kan du kika på den
HÄR. Jag har också hunnit lägga upp en jätte söt kjol om tyvärr har blivit lite för liten
för mig (hur kunde det hända?) på Tradera. Till en aningens billiare penning,
kika gärna på den HÄR. Ha det så bra idag sötnosar så hörs vi säkert lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0