Chanel lookie


Jacka Lindex, tshirt HM, jeans Zoul och skor från Dinsko.

Idag slutade jag halv 11, så himla skönt! Även om vi slutade så tidigt hade mina fötter
redan fått nog, ni kan inte ana hur ont jag hade! Vill man va fin får man lida pin ;)
Har ni tänkt på vilken Chanel feber det är nu? Överallt pratas det
tweedjackor, 2:55or och den lilla svarta. Och jag älskar det! Chanel modet är galet
snyggt och funkar i alla lägen. HÄR visar Ebba von Sydow och Karolina Skande gaalet 
snygga Chanel inspirerade outfits, jag vill ha allihop! Som inte det var nog ska jag se
Modehuset Chanel som går i repris i eftermiddag och snart kommer änligen Sara hit som
jag inte har träffat på evigheter! Hoppas att ni har haft en bra dag ♥


Kommentarer
Postat av: Paulina

Snygg outift! :D

2009-09-23 @ 19:44:17
Postat av: Jeannie

FIN BLOGG!

2009-09-24 @ 20:35:43
URL: http://einnaej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0