Its friday!






Halsband Lindex och resten HM
(sedan jag insåg att min garderob innehåller till typ 70% kläder från Hm så har jag nu officiellt köpstopp därifrån!)

Idag blåser det som bara den i min lilla stad (därav den min snygga min på bilden, och det var ändå den bästa!). Dagen började med ett besök på ett museum där vi tittade på forntida saker och hela eftermiddagen
hade vi ett special kundpass med bara styling. Riktigt kul faktiskt men det var inte så många
kunder som kom och det var synd. Just nu är jag ruskigt mätt på Thaimat och godiset är inhandlat och det är dags för fredagsmys! Vad har ni för er ikväll? :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja, vi ska sälja gräddbullar så vill du ha ett paket så är det bara att säga till ;) vad tycker du om den nya bloggdesignen:) ?

2009-09-04 @ 21:15:43
URL: http://hannaaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0