Origami


Mamma och Maja kom hem med dessa galet söta Origami grejer!

Tisdagar kan vara veckans bästa dag, jag slutar 10.40, Mette kommer och det
är Gossip girl! Jag har varit galet sugen på kladdkaka nu jätte länge så efter
skolan satte jag igång att baka men det är bara så att jag inte kan baka, alls.
Efter att ha glömt bort den i ugen i typ 15 minuter tog jag ut den och lät den svalna.
Den borde ju liksom vara klar när den har stått där inne en kvart för länge men nej,
när jag satte skeden i den var den fortfarande smet, bara smet. Jag har ingen aning om vad
jag gör för fel. En sak är iaf säker, jag ska lämna bakandet åt någon annan nästa gång!
Nu börjar Modehuset Chanel på tvn, vi hörs lite senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0