Love, love, love




En av mina favoritbilder. Den är tagen en ruskigt kall höstdag i oktober förra året.
Och ja, jag vet inte men det är något speciellt med den.


Jag är hemma och är förkyld idag, näsan rinner och huvudet känns tungt.
Usch, inte så kul men jag tänkte försöka göra lite nytta idag som lite historia läxa.
Och förresten, idag så börjar nedräkningen till min ultimata favorit serie
Gossip girl börjar igen! Efter 4 månaders väntan är det nu bara 7 dagar kvar!
Det tycker jag vi firar med en av mina favoritlåtar från förra säongen, hoppas att du också gillar den! 
 

Seasons of love - Shiny toy guns

Ps, om du mot förmodan har missat denna underbara serie går den i repris
på 5an mån-tors kl 16.05.


Kommentarer
Postat av: melisa

snygga skor!

2009-09-09 @ 19:04:46
URL: http://glaaader.blogg.se/
Postat av: Hanna

det var ju synd:p hoppas att du blir bättre snart ;)



ps. låten var hur bra som helst:)

2009-09-09 @ 22:09:37
URL: http://hannaaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0