“Don't worry about the world coming to an end today. It is already tomorrow in Australia.”





Väska och rosett secondhand, jeans MQ, resten HM

Idag har jag jeans på mig, det är inte ofta ska ni veta! Detta är det enda par blåjeans jag äger.
Men iaf, dagen har tillbringats på min apu salong där det var väldigt lugnt vilket var rätt bra för
mig eftersom jag fortfarande är en aning förkyld. Jag har även varit och hämtat mina glasögon
idag dom ska ni få se på någon dag, jag tycker faktiskt att jag passar riktigt bra i dom, jag
ser smart ut ;) Och hörrni imorgon är det redan fredag igen! Och då ska mormor och jag åka
och göra Kalmar osäker. Vi hörs imon, puss



Kommentarer
Postat av: Mette

Min vackra vän!

2009-09-10 @ 21:01:53
Postat av: naomi

snyggt!!!

2009-09-18 @ 16:51:14
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0