Vågor med plattång



Hej, hoppas att ni har haft en härlig söndag! I videon visar jag en av teknikerna
som vi lärde oss av GHD i onsdags, vågor med plattång. Riktigt snyggt och
enkelt att göra! Det var lite klurigt att hålla koll på kameran (därav min stora arm i början)
och fixa håret samtidigt men jag hoppas att ni ser på ett ungefär iaf.

Såhär gör man: Ta en slinga hår som inte är för tjock och böj den åt valfritt
håll och värm böjen med plattången (tryck, släpp, tryck, släpp). Gå ner en
liten bit på slingan och böj en ny böj men åt andra hållet och fortsätt på
samma sätt tills hela slingan är vågig. Vill man ha tydliga vågor så kamma
inte igenom vågorna utan bara spraya direkt.

Är det någon annan teknik som ni skulle vilja se en video på?

Kommentarer
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Vad bra inlägg!



Jag har förresten rosett-tävling i min blogg. Du kan vinna 55 rosetter! Titta in!

2009-09-07 @ 19:06:03
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0