Snyggast på Elle galan

Jag tycker att många på Elle galan var för safe och var klädda i svart från
top till tå. Tråkigt tycker jag, på gala kan man ju verkligen klä upp sig.
Och att Hayden vann pris för bäst klädda internationella, hur tänkte de där?
Emma Watson tycker jag borde ha vunnit, hon är ju jämt sjukt snyggt
klädd.
Här är iaf de som jag tycker var snyggast (och sämst) klädd på galan:


Emma Elwin var sjukt fin, så ska man se ut på gala! Och hennes vän
som jag inte kan namnet på såg inte så tokigt ut hon heller.


Martina Bonnier var också väldigt fin!


Frida var riktigt snygg i sin navyblå klänning.


Åh vad jag skulle vilja ha Eleonore Nygårds Monki klänning
på studenten! Och hennes väns HM klänning är också
riktigt fin!


Jag gillar dock inte Blondinbellas hårfärlängning, det väl förlängning?
Annars är hon super snygg!

Och de sämst klädda:


Hallå, vad tänkte Blossom här?? Ruskigt fult!


Jag vet dock inte vem det är (till höger) men hon ser ut som en utomjording
och det är ingen komplimang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0